Komunikat
ws. ogłoszonego przetargu na zbycie samochodu służbowego
Szanowni Państwo!
W związku z ogłoszonym pisemnym przetargiem na zbycie samochodu służbowego informuję, że wadium należy wpłacać na niżej podane konto:
Nr konta: 95 1240 2223 1111 0010 9913 3224
Powiatowy Inspektor Nadzoru Budowlanego
mgr inż. Wojciech Rawski
Komunikat w sprawie odwieszenia biegu terminów od 02.06. br.
Informacja ws. biegu terminów
Informuję, że na podstawie art. 46 pkt.20 ustawy z dnia 14.05.2020r. o zmianie niektórych ustaw w zakresie działań osłonowych w związku z rozprzestrzenianiem się wirusa SARS-Co V-2 (Dz.U. 2020r. poz. 875) – uchylony został przepisy art. 15 zzs ustawy z dnia 2.03.2020r. o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych (Dz.U. poz. 347,567, 568, 695). Oznacza to więc że zniesiona została regulacja na mocy której nie rozpoczynały się, a rozpoczęte ulegały zawieszeniu terminy procesowe oraz termin na milczące załatwienie sprawy – w okresie stanu zagrożenia epidemicznego lub stanu epidemii ogłoszonego z powodu COVID.
Na mocy art. 68 ust.6 w/w ustawy z ustawy z dnia 14.05.2020r. terminy w postępowaniach o których mowa w art. 15 zzs/w ustawy z dnia 2.03.2020r. których bieg nie rozpoczął się na podstawie art. 15 zzs w/w ustawy z dnia 2.03.2020r. rozpoczynają bieg po upływie 7 dni od dnia wejścia w życie w/w ustawy z dnia 14.05.2020r. (ustawa weszła w życie z dniem 16.05.2020r.). Oznacza to więc, że termin zacznie biec od dnia 02.06.2020r.
Również od tego dnia zaczynają biec zawieszone na podstawie art. 15 zzs w/w ustawy z dnia 2.03.2020r. terminy (art. 68 ust.7 w/w ustawy z 14.05.2020r.)
Ustawy z dnia 14.05.2020r. o zmianie niektórych ustaw w zakresie działań osłonowych w związku z rozprzestrzenianiem się wirusa SARS-Co V-2 (Dz.U. 2020r. poz. 875) nie uchyliła art. 31 zy1 ustawy w/w ustawy z dnia 2.03.2020r. co oznacza, że nadal wnioski o pozwolenie na użytkowanie będą traktowane jak zawiadomienie o zakończeniu budowy o którym mowa w art. 54 ustawy z dnia 7.07.1994r. Prawo budowlane.
Powiatowy Inspektor Nadzoru Budowlanego dla Miasta Tarnobrzega
mgr inż. Wojciech Rawski
Komunikat ws. obsługi petentów od 01.06.2020 br.
Szanowni Państwo!
W związku ze stopniowym znoszeniem ograniczeń związanych z koronawirusem SARS-CoV-2 uprzejmie informujemy, że Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego dla miasta Tarnobrzega z siedzibą przy ul. Kościuszki30 w Tarnobrzegu, przywraca od 1 czerwca br. bezpośrednią obsługę petenta z zachowaniem obowiązujących reżimów sanitarnych.
Bezpośrednia obsługa petentów odbywać się będzie od poniedziałku do piątku w godz. od 8:30 do 14:00.
Zostaje jednak podtrzymany wymóg wcześniejszego uzgodnienia terminu załatwienia sprawy w Urzędzie za pośrednictwem telefonu lub e-maila.
Jednocześnie w dalszym ciągu zachęcamy Petentów PINB dla miasta Tarnobrzega do załatwiania swoich spraw bez konieczności osobistej wizyty w Urzędzie, korzystając z możliwości innych kanałów komunikacji takich jak: telefon, e-mail, ePUAP, poczta tradycyjna.
Petentów załatwiających sprawy w Urzędzie prosimy o dostosowanie się do zasad bezpieczeństwa zdrowotnego, a w przypadku wystąpienia jakichkolwiek objawów chorobowych prosimy o nieprzychodzenie do Urzędu i przełożenie wizyty na inny termin.
Ze względu na stan epidemii przyjmowanie Petentów odbywać się będzie wyłącznie po uprzednim telefonicznym lub mailowym ustaleniu terminu wizyty, o wyznaczonej godzinie przyjęcia.
Prosimy o przybycie na 5 minut przed wyznaczoną godziną wizyty i oczekiwanie przed wejściem do lokalu inspektoratu.
Wizyty interesantów umawiamy telefonicznie na konkretny dzień i godzinę. Podczas rozmowy prosimy o podanie celu wizyty i informacji niezbędnych w sprawie (numeru sprawy) oraz numeru telefonu kontaktowego.
Na umówione spotkanie zapraszamy Państwa osobiście. Umówionym osobom nie mogą towarzyszyć inne osoby, w tym pełnomocnicy czy członkowie rodziny. W przypadku osób chorych, z niepełnosprawnościami, niesamodzielnych, itp. na spotkanie zamiast strony powinien zapisać się wyłącznie pełnomocnik.
Czas trwania spotkania uzgadniamy podczas rozmowy telefonicznej, lecz wynosi on maksymalnie 1 godzinę.
W przypadku spóźnienia pracownik przyjmujący interesanta może spotkanie skrócić lub przełożyć na inny dzień. Niestawienie się na wizytę o ustalonej godzinie powoduje anulowanie wizyty i konieczność ponownej rejestracji nowej wizyty. Prosimy o zabranie ze sobą na spotkanie własnego długopisu
Prosimy o kontakt telefoniczny do godziny 12.00 w celu umówienia wizyty na kolejne dni.
Petenci w trakcie wizyty w Urzędzie są zobowiązani do:
• zakrywania ust i nosa przy pomocy odzieży lub jej części, maski, maseczki, przyłbicy albo kasku ochronnego oraz odsłonięcia twarzy w celu identyfikacji na wniosek pracownika Urzędu,
• dezynfekcji rąk po wejściu do lokalu Urzędu, w którym dostępny jest dozownik z płynem do dezynfekcji,
• zachowania dystansu 2 metrów od innych osób przed i w budynku.
Bezpośrednia obsługa petentów będzie się odbywać na I piętrze budynku, na stanowisku możliwa jest obsługa tylko jednej osoby.
Klienci we wszystkich sprawach prowadzonych przez Inspektorat mogą przesyłać korespondencję pocztą tradycyjną lub za pośrednictwem platformy ePUAP.
Telefon, Fax.: 15 822 68 64 e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Elektroniczna skrzynka podawcza https://epuap.gov.pl
WAŻNE!
• osób nieumówionych nie przyjmujemy,
• decyzję o przyjęciu klienta podejmuje pracownik, który poprowadzi spotkanie,
• przyjmujemy interesantów wyłącznie w celu udostępnienia akt sprawy; wyjaśnienia dotyczące prowadzonych spraw będą udzielane jedynie telefonicznie, pisemnie lub przy wykorzystaniu środków komunikacji elektronicznej,
• umożliwiamy wizytę w Urzędzie tylko osobom zdrowym, bez jakichkolwiek objawów choroby, w tym szczególnie bez: kaszlu, gorączki, kataru, bólu mięśni, duszności,
• nie przyjmiemy na spotkanie w Urzędzie osoby, która przebywa na co dzień z innymi osobami podlegającymi kwarantannie lub izolacji w warunkach domowych, bądź w dniach poprzedzających wizytę w Urzędzie miała kontakt z osobą zarażoną wirusem SARS-CoV-2 – w takim przypadku prosimy wyłącznie o kontakt telefoniczny.
Podstawy prawne:
• ustawa z dnia 5 grudnia 2008 r. o zapobieganiu oraz zwalczaniu zakażeń i chorób zakaźnych u ludzi (Dz. U. z 2019 r. poz. 1239, z późn. zm.),
• ustawa z dnia 2 marca 2020 r. o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych (Dz. U. poz. 374, z późn. zm.),
• rozporządzenie Ministra Zdrowia z dnia 20 marca 2020 r. w sprawie ogłoszenia na terenie Rzeczypospolitej Polskiej stanu epidemii (Dz. U. poz. 491, z późn. zm.),
• rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 16 maja 2020 r. w sprawie ustanowienia określonych ograniczeń, nakazów i zakazów w związku z wystąpieniem stanu epidemii (Dz. U. poz. 878, z późn. zm.).
Powiatowy Inspektor Nadzoru Budowlanego
mgr inż. Wojciech Rawski
Tel./fax: 15 822 68 64
Tel.: 15 822 65 70, wew. 249
E-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
ul. Kościuszki 30
39-400 Tarnobrzeg